Plan mgr
Reklama telewizyjna jako bodziec kształtujący zachowania konsumentów na rynku
Wstęp
Rozdział I. Istota zachowań konsumentów
1.1. Pojęcie i zakres znaczenia terminu „zachowanie konsumentów”
1.2. Geneza teorii zachowania konsumentów
1.3. Zachowania racjonalne i irracjonalne
1.4. Źródła i metody badań zachowania konsumentów
Rozdział II. Reklama telewizyjna jako komunikat skierowany do konsumentów
2.1. Definicja i techniki reklamy telewizyjnej
2.2. Reklama telewizyjna jako forma komunikacji
2.3. Cele i funkcje komunikatu reklamowego
2.4. Nowe trendy w reklamie telewizyjnej
Rozdział III. Wpływ reklamy telewizyjnej na postawy konsumpcyjne
3.1. Mechanizmy wpływu reklamy telewizyjnej na potrzeby konsumenta
3.2. Rola reklamy telewizyjnej w procesie motywacyjnym konsumenta
3.3. Postawy a zachowania konsumpcyjne
3.4. Wpływ postaw konsumenta na odbiór komunikatu reklamowego
Rozdział IV. Strategie oddziaływania reklamy telewizyjnej na konsumenta
4.1. Rola cech nadawcy-bohatera w oddziaływaniu na konsumenta
4.2. Podstawowe cechy przekazu reklamowego
4.3. Proces percepcji komunikatu reklamowego
4.4. Rola reklamy telewizyjnej w procesie uczenia sie zachowań konsumpcyjnych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks
Bibliografia
Książki i monografie
- Albin K., Przekaz, odbiór, interpretacja, PWN, Wrocław 2000,
- Budzyński W., Reklama – techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2001,
- Caples J., Skuteczna reklama, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001,
- Czarnecki A., Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003,
- Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001,
- Grzegorczyk A., Sponsoring kultury, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2003,
- Grzybczyk K., Prawo reklamy, Zakamycze, Kraków 2004,
- Heath R., Ukryta moc reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006,
- Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2000,
- Kozłowska A., Socjotechnika oddziaływania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2006,
- Lewiński P. H., Retoryka reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1999,
- Pinas S., Loiseau M., Historia reklamy, TASCHEN, Koln 2006,
- Sobczak J., Radiofonia i telewizja. Komentarz do ustawy, Zakamycze, Kraków 2001,
- Sutherland M., Sylvester A. K., Reklama a umysł konsumenta, PWN, Warszawa 2003,
- Szczęsna E., Poetyka reklamy, PWN, Warszawa 2001,
- Walczak R., Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym. Orzecznictwo, Prawnicze IURIS sp. z o.o., Warszawa-Poznań 2001,
- Włodarczyk W., Zdolność odróżniająca znaku towarowego, Oficyna Wydawnicza VERBA, Lublin 2001,
Artykuły i referaty
- Ambler T., Persuasion, pride and prejudice: How ads work, “International Journal of Advertising” 2000, 19(3),
- Feldwick P., „Persuasion happens to be not a science, but an art” – the history of an idea. Sprawozdanie z 2000 European Advertising Effectiveness Symposium, Prague 2000,
- Gurgul K., Reklama, która zabija, „Być sobą” 2001 nr 2,
- R jak Reklama, Słownik prezentacji, „Cogito” 2005, nr 6,
- Stefanicki R., Granice prawne reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz kodeksów etycznych (na przykładzie Kodeksu Etyki Zawodowej Notariusza), Rejent 2000, nr 10,
- Telakowska M., My- reklamowi ludzie, „Victor” 2003, nr 3,
- Tokarska-Nyga M., Product placement: najdłuższa kampania reklamowa, „Brie” 2002, nr 11,
- Tokarska-Nyga M., To nie przypadek, to product placement,„Brie” 2002, nr 7,